RSS

25 Şubat 2010 Perşembe

Ahmet Marankiden 10 Yaş Genç Gözükmek Ve Vücudu Arındırmak İçin Detoks Kürü Tarifi

Ahmet Marankinin, 10 yaş gençleşme formülü sebzelerle yapılan bir detoks kürüdür. Bu kür yılın belli zamanlarında yapılabiliyor ancak. Ekim, Kasım ve Aralık aylarında 1'er haftalık kürler halinde uygulanabilen dotoks programının uygulama biçimi şöyle:
Detoks programı boyunca uzak durulması gereken bazı besinler:
Ekmek, hayvansal gıdalar, et, süt, yumurta, peynir, konsantre gıdalar, şeker yenmeyecek, siyah çay içilmeyecek.
DETOKS PROGRAMININ UYGULANIŞI :
Sabah: Lahana, havuç, maydonoz, ıspanak , kırmızı pancar gibi sebzelerin suları sıkılarak her sabah aç karnına, kahvaltı yerine, 2 bardak vucut sıcaklığında içine 1 tatlı kaşığı zeytinyağı koyularak yudum yudum için.
Öğlen: Mevsiminde olan sebzeler 5 dakika kadar hafif haşlanarak yenilecek suları da içilecek.
Akşam: Salata ve sebze çorbası tüketilecek başka bir şey yenilmeyecek.
Detoks programının 7. günü akşamı, akşam yemeği yerine 1 su bardağı limon suyu ve 1 su bardağı zeytin yağını yudum yudum, burundan nefes almaya özen göstererek içeceksiniz. Burundan nefes almanın amacı, yağın vücutta gezinmesi ve bedeni temizlesi. Sabah kalkınca da lavman yapılacak.
LAVMAN UYGULAMASI:
İki buçuk litre su kaynayanatılır. Kaynayan su vücut ısısına gelene kadar soğutulur. İki kaşık limon suyu ve elma sirkesi ilave edilir.
Öncelikle bu karışımın yarım litresi, sulu lavman setinin torbasına doldurulur. Lavman setinin hortumunun ağzı hafifçe yağlandıktan sonra, diz dirsek pozisyonu alarak, makata sokulur. Lavman setindeki suyun kalın bağırsağa dolması beklenir. Dolduktan sonra minimum 5 dakika su kalın bağırsakta bekletilir.
Erken boşaltım hareket refleksi oluşursa boşaltım yapılır. Daha sonra hazırlanan karışımın iki litresi lavman setine doldurulur ve lavman işlemi için hazırlanılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder